Regeneracja / naprawa
tylnej belki RENAULT Kangoo

Samochód osobowo-dostawczy zaprojektowany i produkowany od 1998 roku przez koncern Renault pierwotnie miał zupełnie inną nazwę – Pangea. W tym okresie było to auto wyjątkowo cieszące się popytem, ponieważ jego konkurentem był tylko Peugeot Partner. W 2001 roku Renault Kangoo przeszedł pierwszy lifting, zmieniono m.in. przednie reflektory, atrapę chłodnicy, maskę, a także zderzaki, a w 2003 roku całkowicie zmodernizowano deskę rozdzielczą oraz sposób wygłuszenia wnętrza. W 2008 roku wprowadzono drugą generację. Samochód zaskarbił sobie serca niejednego przedsiębiorcy głównie za sprawą doskonałej funkcjonalności i uniwersalności. Prowadzi się łatwo, a jego gabaryty były odpowiednie dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Model ten, nierzadko wykorzystywany do przewozu drobnych przesyłek, jest jednak nadmiernie obciążany, co powoduje zdecydowanie szybsze zużycie tylnego zawieszenia. W tej sytuacji tylna belka Renault Kangoo jest narażona na duże obciążenia i w zasadzie powinna być wymieniana co 40 tysięcy kilometrów. Niestety, to nie jedyne mankamenty typowego dla francuskich samochodów tylnego zawieszenia, na które składa się kilka innych wad. Najpoważniejszym zarzutem, jaki można mieć do tylnej belki Renault Kangoo to wszechobecna korozja, która jest wynikiem łatwego dostępu wody, soli i piasku do tzw. wrażliwych elementów. Gotowy produkt (po regeneracji), dedykowany do samochodu Renault Kangoo, można zamówić w naszej firmie, korzystając z oferty dostępnej na stronie internetowej tylnabelkapolska.pl, co pozwoli na szybką realizację ewentualnego zamówienia.

Renault Kangoo

Objawy uszkodzeń tylnej belki

 

Pośród objawów kwalifikujących tylną belkę samochodu Renault Kangoo do regeneracji szczególną uwagę należy zwrócić na:

 

  • różne odgłosy pochodzące z uszkodzonych łożysk – degradacja czopów i łożysk igiełkowych spowodowana korozją na skutek zalegającej wilgoci wewnątrz tylnej belki
  • wyraźne stuki dochodzące z tylnej belki – luzy powstałe na skutek deformacji otworów osadzenia łożysk igiełkowych w wahaczu lub w belce tylnej
  • szybkie zużywanie się bieżnika opon od strony wewnętrznej – brak odpowiednich parametrów zbieżności lub rozbieżności kół tylnych
  • brak poprawnego prowadzenia samochodu Renault Kangoo podczas jazdy po nierównej nawierzchni – defekty drążków skrętnych i stabilizujących
  • głośne metaliczne odgłosy – uszkodzenia elementów metalowo-gumowych mocujących tylną belkę do nadwozia

 

Renault Kangoo – regeneracja tylnej belki

 

Naprawa tylnej belki Renault Kangoo odbywa się z wykorzystaniem opracowanego procesu technologicznego, w którym duży udział ma specjalistyczny sprzęt i najwyższej jakości części i materiały. W dużym skrócie proces regeneracji polega na:

 

  • zdjęciu wahaczy za pomocą profesjonalnych ściągaczy hydraulicznych
  • wyprasowaniu czopów
  • oczyszczeniu elementów tylnej belki z wszelkich zanieczyszczeń
  • piaskowaniu
  • regeneracji wahaczy
  • położeniu powłoki antykorozyjnej na określone elementy: wahacze i podstawa belki
  • montażu łożysk i wprasowaniu czopów
  • złożeniu podstawy tylnej belki i sprawdzeniu osiowości
  • zamontowaniu drążków skrętnych

 

Naszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa na drodze i przywrócenie wartości jezdnych samochodu Renault Kangoo. Każdą naprawioną tylną belkę dokładnie sprawdzamy, a potwierdzeniem jej najwyższej jakości jest gwarancja obejmująca trzyletni okres użytkowania bez limitu kilometrów.

 

Cennik

 

RODZAJRuraTrapezABSbez ABSGWARANCJACENA
(ze zwrotem starej belki)
CENA
(bez zwrotu starej belki)
KOSZT WYSYŁKI
13 lata800,-1100,-150,-
2  ✓3 lata800,-1100,-150,-
2  ✓ ✓3 lata800,-1100,-150,-
2 ✓  ✓3 lata800,-1100,-150,-

 

ELEMENTY BELKI PODLEGAJĄCE WYMIANIE / REGENERACJI

 

LP.CZĘŚCI WYMIENIONE
1PODUSZKI
2ŁOŻYSKA BELKI
3WAHACZE
4CZOPY BELKI
5USZCZELNIACZE
Regeneracja / naprawa
tylnej belki RENAULT Kangoo
5 (100%) 7 głosów
Gwarancja

Gwarancja
3 lata

Cena

Cena: 750 zł

(ze zwrotem starej belki)

Cena

Cena: 1050 zł

(bez zwrotu starej belki)

Wysyka

Koszt wysyłki
150zł